reklama

Witam na stronie

Czwartek, Luty 08, 2018 10:10 AM Posted by busy.mielec.pl

Reklama w Internecie Mielec

Reklama w Internecie


Reklama na górze strony internetowej:


lub


Oferuję powierzchnię reklamową do wynajęcia na stronie busy.mielec.pl

Dlaczego ta oferta jest konkurencyjna?
1. Duża liczba odsłon serwisu.
2. Reklama jest tańsza o około 40% niż w lokalnej prasie i na kalendarzach.
3. Reklama jest tańsza nawet od produkcji i dystrybucji ulotek reklamowych
4. Tu na stronie nic się nie marnuje jak w przypadku gazety lokalnej gdy nie schodzi cały nakład. Ruch jest rzeczywisty.

Statystyki:
Dostępne dla zainteresownych reklamą na e-mail busy.mielec@busiki.net.pl
Nie akceptuję linków i reklam o treści erotycznej, z wirusami i trojanami.


Reklama po środku strony internetowej:


lub

lub


Główne zalety reklamy internetowej

1. Globalny zasięg. Komunikacja internetowa nie posiada barier geograficznych ani czasowych. Dzięki temu istnieje możliwość kierowania przekazów reklamowych do potencjalnych klientów na całym świecie. W przypadku firm międzynarodowych lub lokalnych wykazujących chęć obecności na zagranicznych rynkach, internet jest doskonałym medium do nawiązywania kontaktów z nowymi partnerami.

2. Interaktywność. Cecha umożliwia utrzymywanie dwustronnych kontaktów z użytkownikami internetu. Do wspierania kontaktów marketingowych służą m.in. poczta elektroniczna, forum i czat. Dostarczanie aktualnych wiadomości zachęca użytkowników do wizyty w serwisie firmowym i subskrypcji biuletynu informacyjnego. Daje to możliwość budowania własnej bazy adresowej, co jest tym cenniejsze, że osoby korzystające z subskrypcji są często reprezentantami grupy docelowej.

3. Niski koszt. Internet uznawany jest za najtańsze medium reklamowe. Dzięki temu umożliwia on małym firmom organizację kampanii reklamowych, które nie mogłyby zostać przeprowadzone w prasie, radio i telewizji ze względu na wysoki koszt. Istotnym czynnikiem warunkującym sukces działań reklamowych, jest poznanie praw i zasad panujących w internecie. Opłata za wyświetlenie reklamy jest niższa niż np. koszt druku i kolportażu ulotek.

4. Elastyczność. Operacje związane z ingerencją i dokonaniem zmian w ustalonej kampanii reklamowej łączą się ze znacznymi kosztami. Wydatki poniesione na wytworzenie ulotek reklamowych są nieodwracalne, a wprowadzenie zmian jest równoznaczne z drukiem nowych ulotek.

5. Profilowanie odbiorców. Możliwość pozyskania zainteresowania grupy docelowej jest jednym z największych atutów internetu. Nieograniczony dostęp do różnych segmentów konsumenckich umożliwia firmie nawiązanie kontaktu z poszukiwanym audytorium. Służą temu tematyczne grupy dyskusyjne, wymiana banerów i dystrybuowane biuletyny informacyjne. Zdefiniowany profil odbiorców umożliwia dopasowanie oferty marketingowej pod względem ich preferencji. Obustronny kontakt, uwzględnienie uwag klientów oraz dążenie do doskonalenia dalszych działań, są czynnikami wpływającymi na lojalność internetowych konsumentów. Nawiązanie silnych relacji między firmą, a odbiorcami jest możliwe przede wszystkim w wyselekcjonowanej tematycznie grupie użytkowników.




CENNIK

Do uzgodnienia, ceny konkurencyjne

Dostępne są następujące opcje reklamy:


Baner
graficzny element reklamowy zazwyczaj w postaci poziomego na górze strony, po środku strony lub na dole strony; zawiera statyczną lub animowaną grafikę i stanowi odnośnik do strony reklamodawcy

Specyfikacja techniczna:
wymiary: 468 x 60 pikseli



Reklama full
graficzny element reklamowy zazwyczaj w postaci poziomego na górze strony, bezpośrednio pod menu, lub na dole strony przed stopką, na całą szerokość strony; zawiera statyczną lub animowaną grafikę i stanowi odnośnik do strony reklamodawcy

Specyfikacja techniczna:
wymiary: 1024 x 200 pikseli



Billboard
graficzny element reklamowy; największy format banera, umieszczony centralnie w górnej, srodkowej lub dolnej części stron serwisu; kliknięcie w billboard powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu;

Specyfikacja techniczna:
wymiary: 750 x 100 pikseli



Double Billboard
graficzny element reklamowy umieszczany centralnie w górnej, środkowej, lub dolnej części strony; jego nazwa pochodzi od dwukrotnie wiekszej powierzchni od tradycyjnego billboarda reklamowego 750 x 100; kliknięcie w doublebillboard powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu;

Specyfikacja techniczna:
wymiary: 750 x 200 pikseli



Reklama dowolna
graficzny element reklamowy umieszczany centralnie w dolnej części strony; kliknięcie w doublebillboard powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu;

Specyfikacja techniczna:
wymiary: 728 x dowolna wysokość pikseli



Skyscraper
graficzny element reklamowy umieszczony z prawej/lewej części strony; kliknięcie w skyscraper powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu;

Specyfikacja techniczna:
wymiary: 120 x 600 pikseli

lub 160 x 600 pikseli




Medium Rectangle (BOX)
graficzny boks reklamowy umieszczany w różnych miejscach na serwisie, PREMIUM w dowolnej części strony lub jego wielokrotność (na dole strony, po zakończeniu treści strony); kliknięcie w reklamę powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu lub artykułu sponsorowanego;

Specyfikacja techniczna:
wymiary: 300 x 250 pikseli [Medium]




Button
Forma reklamowa wyświetlana w formie graficznej w sekcjach w lewej kolumnie

Specyfikacja techniczna:
max 160x160 pikseli



Linki sponsorowane
Forma reklamowa wyświetlana w formie krótkiego tekstu odsyłającego w sekcjach w lewej kolumnie




Artykuł sponsorowany
Artykuł (do 10 000 znaków ze spacjami + max 3 grafiki do 50 kB) wyświetlany jest w ramach wskazanego przez Klienta działu tematycznego na portalu. Do artykułu odsyła Użytkownika krótki tytuł zamieszczony na stronie głównej.



POŁOŻENIE BANERÓW:

1. Na samej górze strony: reklama full, billboard, double bilboard, medium.
2. Na środku strony: billboard, double bilboard, medium.
3. Na dole strony: billboard, double billboard, medium, reklama dowolna, reklama full.

Zgodnie z zaprezentowanymi przykładami na tej stronie.

UWAGA. Nie umieszczam banerów na artykułach sponsorowanych, opłaconych przez reklamodawców. Aktualnie mam jeden taki wyjątek.



Reklama na dole strony internetowej:


lub

lub

lub


 
reklama


Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies.
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.